Ena

July 10th, 2008

Haustor – Ena (Bolero, 1985)

Ja svoje loše dane [I miei giorni peggiori]
volim gristi sam [mi piace morderli da solo]
Piti i lutati po krčmama [Bere e girovagare per le taverne]
Al’ često stignem samo [ma spesso arrivo soltanto]
Do njenog pogleda [fino al suo sguardo]

Ena je divna žena [Ena è una donna stupenda]
Ena dobro zna [Ena lo sa bene]
Da takvi dani svrše s gužvama [che le giornate così finiscono nei i guai]
Zato me zove k sebi [per questo mi chiama a sè]
Da bi mi pomogla [mi chiama per aiutarmi]

Ja Ena nisam tvoj sin [Ena io non sono tuo figlio]
Zapamti to [ricordati di questo]
To možeš raditi s njim [tu puoi farlo con lui]
Za mene je već kasno [per me ormai è tardi]

Znam da bi Ena htjela [Lo sò che Ena vorrebbe]
Da sam stalno njen [Che io fossi sempre suo]
Valjda jer tako često nestanem [Forse perchè sparisco spesso]
Ona me uvijek ima u [Lei mi ha sempre]
Svojim mislima [Nei suoi pensieri]

A kad joj zelim reci [E quando voglio dirle]
Da je bolji kraj [che la fine è migliore]
Od naših bjegova i zasjeda [delle nostre fughe e aguati]
Ena me samo gleda [Ena mi guarda]
I kaže ne ne ne [e dice no, no, no]

I ne idi bez kaputa [Non andare senza il capotto]
Pogledaj sve je bijelo [Guarda è tutto bianco]
Zima je [E’ inverno]

Ja Ena nisam tvoj sin [Ena io non sono il tuo figlio]
Zapamti to [Ricordati]
To možeš raditi s njim [Tu puoi farlo con lui]
Za mene je već kasno [Per me ormai è tardi]

Prošlo je dugo vrijeme [E’ passato molto tempo]
i daleki bijeg [E la fuga lontana]
i mada nemam čak ni imena [E anche se non ho nemmeno un nome]
Ja često sretnem Enu [Spesso incontro Ena]
U svojim snovima [Nei miei sogni]

Kad svoje loše dane [Quando i miei giorni peggiori]
Ovdje grizem sam [Qui rosicchio da solo]
I sretnem putnike po krčmama [E incontro i viaggiatori nelle taverne]
Ja pitam da l’ je znaju [Io chiedo se la conoscono]
I je li ponosna [E se è orgogliosa]

Kažu da još je lijepa [Dicono che è bella]
I da ima stav [Che ha la statura slanciata]
Al’ često čak i kad je vesela [Ma anche quando è allegra]
Opaze plavu sjenu [Notano un’ombra blu]
U crnim očima [Negli occhi neri]

Ja Ena nisam tvoj sin [Ena io non sono tuo figlio]
Zapamti to [Ricordati]
To možeš raditi s njim [Tu puoi farlo con lui]
Za mene je već kasno [Per me è troppo tardi]

Do mene nema puta [Non ci sono strade che portano a me]
Pogledaj sve je bijelo [Guarda è tutto bianco]
Zima je [E’ inverno]

Categories: Balkan Rock, Muzika Tags:
Comments are closed.